留言区

When I say “I am a Christian”


When I say “I am a Christian”, I am not shouting “I am saved”
I’m whispering “I get lost!!”, that is why I chose this way.

When I say “I am a Christian”, I don’t speak of this with pride.
I’m confessing that I stumble and need someone to be my guide.

When I say “I am a Christian”, I’m not trying to be strong.
I’m professing that I’m weak and pray for strength to carry on.

When I say “I am a Christian”, I’m not bragging of success.
I’m admitting I have failed and cannot ever pay the debt.

When I say “I am a Christian”, I’m not claiming to be perfect.
My flaws are too visible but god believes I’m worth it.

When I say “I am a Christian”, I still feel the sting of pain.
I have my shame of heartaches which is why I seek HIS name.

When I say “I am a Christian”, I do not wish to judge.
I have no authority, I only know I’m loved.



當我說我是基督徒時
我在叫喊著 "我是得救的"
希望每一個需要得救的人
都與我一同選擇這條路

當我說我是基督徒時
並不是因為我覺得比你高一等
而是我知道我們都一直在蹣跚而行
所以想要介紹你認識這位生命中的嚮導

當我說我是基督徒時
我並不是在顯示自己很強壯
而是在承認自己的軟弱
但靠著主滿有力量

當我說我是基督徒時
我並不是在吹噓我的成功
而是告訴你: 成就一切的
惟有萬軍之耶和華

當我說我是基督徒時
我並不是在自我宣稱我是完美的
而是讓你看到我生命中的瑕疵是這麼的明顯
但神相信我是有價值的

當我說我是基督徒時
我還是會感到痛如針刺般
但我有神來分擔我的心痛
所以我會繼續尋求祂的面

當我說我是基督徒時
我並不是在評價你
因為我沒有那樣的權柄
我只知道我們都是被愛著的

-----------------------------

这是我从网上看到的,
希望给弟兄姐妹很好的提醒~

3 评论:

  1. Darren says

    谢谢分享哦=]
    真的很棒~


    匿名 says

    感谢您发表您,这是很有益的,说了很多.


    Alexander says

    请问你是?